Live εικόνα Αθήνας από το Αστεροσκοπείο Πεντέλης

Νεφώσεις
16 °C 77%
ΑΡΧΙΚΗ
pentelikonews.gr Οικονομία - Χρηματιστήριο - Επιχειρήσεις
Προσαρμοσμένη αναζήτηση Google
Διαβάστε τις ειδήσεις μας μέσω RSS Βρείτε μας στο Facebook Βρείτε μας στο Google Plus Ακολουθήστε μας στο Twitter Επισκεφθείτε το κανάλι μας στο YouTube

Gen Z: Η νέα γενιά που μετατρέπει το άρωμα σε σύμβολο ταυτότητας
Ημερομηνία: Σήμερα 8/11/2025, 08:48 - Εμφανίσεις: 25



Κάποτε εθεωρείτο σύμβολο πολυτέλειας.

Σήμερα, το άρωμα έχει γίνει καθημερινό «εργαλείο» αυτοέκφρασης για τη Gen Z.

Οι νέοι καταναλωτές και ειδικότερα εκείνοι της Gen Z ψάχνουν προϊόντα που εκφράζουν την προσωπικότητά τους, ενισχύουν τη διάθεσή τους και προσφέρουν μια μικρή δόση πολυτέλειας, σε μια εποχή οικονομικής ασιγουριάς.

Οι αναλυτές μιλούν για το νέο «φαινόμενο του κραγιόν» — όταν η οικονομία πιέζει, οι μικρές πολυτέλειες κυριαρχούν.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m1"); }); Οι μεγάλοι παίκτες μπαίνουν στο παιχνίδι για να γοητεύσουν τη Gen Z Κολοσσοί όπως οι Estée Lauder, L’Oréal και Coty επενδύουν μαζικά στα αρώματα, βλέποντας τις πωλήσεις τους να εκτοξεύονται.

Η Coty, γνωστή για τα Calvin Klein και Hugo Boss, ανακοίνωσε αισιόδοξες προβλέψεις, με τον οικονομικό διευθυντή Laurent Mercier να δηλώνει ότι η κατηγορία αυτή «ταιριάζει απόλυτα στις ανάγκες των νέων καταναλωτών», τονίζει σε ρεπορτάζ του το Reuters.

Αντίστοιχα, η Estée Lauder επισήμανε άνοδο 14% στο τμήμα αρωμάτων, που αντιστάθμισε τη μειωμένη ζήτηση για μακιγιάζ.document.addEventListener("DOMContentLoaded", function () {lazym2();}); Αρώματα αντί για μακιγιάζ Ενώ εταιρείες όπως η e.l.f.

Beauty, που δεν διαθέτουν αρώματα, αντιμετωπίζουν πτώση στις πωλήσεις λόγω δασμών και μειωμένης αγοραστικής δύναμης, οι μάρκες που επένδυσαν στις …ευωδιές βλέπουν τα ταμεία τους να «ανθίζουν».

Όπως προκύπτει από την εταιρεία δεδομένων Circana, το 38% των συνολικών αγορών αρωμάτων προέρχεται πλέον από νοικοκυριά που περιλαμβάνουν μέλη της Γενιάς Z.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_middle_2"); }); Όπως προκύπτει από την Circana, το 38% των συνολικών αγορών αρωμάτων προέρχεται πλέον από νοικοκυριά που περιλαμβάνουν μέλη της Γενιάς Z Επενδύσεις και εξαγορές με άρωμα Η L’Oréal εξασφάλισε πρόσφατα συμφωνία ύψους 4,7 δισ.

δολαρίων για εξαγορά αρωματικών και καλλυντικών brands της Kering, αποκτώντας πολύτιμες άδειες για ονόματα όπως Gucci.

Από την άλλη, η Coty έχει θέσει υπό διερεύνηση την πώληση μαρκών ό...

Πηγή/Περισσότερα: in.gr
Μείνετε σε επαφή μαζί μας:
Κάντε like κι ακολουθήστε τη σελίδα μας στο Facebook
Στο Twitter:
Περισσότερα θέματα στην κατηγορία "Οικονομία - Χρηματιστήριο - Επιχειρήσεις"
Περισσότερα θέματα στην κατηγορία "Οικονομία - Χρηματιστήριο - Επιχειρήσεις"
ARTICLES
· There is a huge difference between someone who loves you and someone who loves the way you make them feel
· What to know about milk
· The borderline narcissistic person
· White mushrooms: Properties and benefits
· Narcissistic Personality Disorder: Understanding the complexities
· Ford to Construct Europe's Largest Battery Plant in Turkey Under New Deal
· Redesigned 2023 Peugeot 508 model to be revealed on February 24th, 2023
· BMW: Premiere for updated BMW X5 M Competition and X6 M Competition
· Ford Mustang Mach-E with lithium iron phosphate (LFP) batteries
· How to fix error: Either there is no default mail client or the current mail client cannot fulfill the messaging request. Please run Microsoft Outlook and set it as the default mail client.
VIDEO NEWS


ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΞΕΝΑ
ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
ΚΑΙΡΟΣ LIVE

Νεφώσεις
16 °C 77%
Περισσότερα >>
TV - ΟΙ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

Περισσότερα
DOWNLOADS
- Περισσότερα >
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΕΙΣΜΩΝ

Live γραφική ενημέρωση για τους σεισμούς στην Ελλάδα
DRONE VIDEOS
Drone videos από πολλές περιοχές της Ελλάδας.
Τα πιο πρόσφατα:
· Θεσσαλονίκη
· Καλαμάτα
· Λουτράκι
· Λίμνη Στράτου
· Αγρίνιο
· Τρίκαλα
· Μετέωρα
» Περισσότερα


Ειδήσεις



Ειδήσεις από το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων



Copyright 2010-2025 © pentelikonews.gr
Privacy Policy and Cookie Policy - Πολιτική απορρήτου και cookies